1 vecka..

Nu har mer än en vecka gått sen operation och allt går fortfarande super.
Det är en sån stor skillnad på mina portioner och kan säga såhär.. jag blir SUPER mätt på en knäcke macka!

Tänkte uppdatera med mina resultat hittills, dom mätta och vägd i onsdags (precis en vecka efter).

Vikt : - 6 kg
Hals :  - 1 cm
Bröst : - 2 cm
Mage : - 9 cm
Lår : - 4 cm
Vader : - 2 cm


Ja.. det var dom resultaterna.

Sen kan jag säga att min mor och far har åkt till Hurghada, härligt värre.
Vi här hemma har fått besök från min svärmor + V's bror, det är kul.

Nu tar vi helg och återkommer på måndag!, om jag inte hittar något annat spännande att skriva om.
Kram // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0