Söndag

Ja då var det söndag, och denna söndag har jag spenderat mest med min karl och min bror.
Vi har vart till Arlandastad och shoppat lite, men trodde jag skulle hitta med än vad jag gjorde.
Jag har länge varit ute efter ett par mjukis byxer, men dom får inte se ut hur som helst då jag ska kunna gå till skolan med dom haha, dessa som jag köpte var ett par reebok, vanliga svarta med något blått tryck.. och dom duger väl :P.
Sen hitta jag en adidas dräkt till Alma, mjukis byxer och tröja i rosa och vitt och mannen min hittade ett par skor.
Fanns hur mycket jackor som helst, tråkit att man redan köpt jacka!

Imorgon ska Alma på dagis, jag är ledig hela veckan men har mycket plugg så hon får gå denna vecka, men imorgon har jag annat som måste göras.
Jag och Lisa måste iväg och köpa buren som vi ska sätta på ena 2 fackarn och sedan flytta upp alla burar på något höger mot själva altanen.
Det är något jag inte har berättat..
Jag och Lisa (syster) håller på att starta upp en kanin uppfödning med rasen Holländare.

Min kanin : Lips Like Morphine (Moffe)
Färg/teckning: Japantecknad gul-svart




Lisas kanin : Solbackens Odd One (Vilja)
Färg/teckning: Japantecknad gul-svart




Lisas kanin : Solbackens in the Raw (Fhilip)
Färg/teckning: Japantecknad gul-svart




Sen har lisa en gubbe, vid namn Malte, vet dock inte vad han heter i stamtavlan.




Sen har Lisa även en Rex hane hemma, jättefin men dock är han lite speciell, han är aggressiv så vi vet ej vad som blir av med honom ännu.

Vi kommer även få in en till hona inom 2 månader, förmodligen en blå-gul japan tecknad.

Nej, fy vad jag e trött nu, kl är 12, men "egentligen" 1, det känner jag och speciellt mina ögon, dom är helt torra och trötta.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhh så vackra dom är.. =)



Massa kramar..

2010-11-01 @ 00:08:22
URL: http://johlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0