ska man försöka på nytt kanske?

JA nu var det läääänge sen!
Mycket har hänt och mycket tankar omkring saker.
Har haft mycket med Alma och sen plugget, men vi lever på som vanligt och
vi mår bra, äntligen.
Kan försöka sammanfatta lite som hänt senaste veckorna..


Alma har opererats bort delar av halsmandlarna då hon hade en stor knöl på ena halsmadeln, den täckte upp halva halsen och hon åt dåligt, sov dåligt och kunde knappt andas, eller hon andades jättekonstigt.
Sen opererade hon öven bort en stor böld, tror inte det var polyperna för han (läkaren) sa något annat namn.
Denna knöl täckte 70 % av hennes näsa så hon andades inte genom näsan så hon lät täppt hela tiden.
Operationen gick bra men inte återhämtningen, det tog många dagar och sen fick hon en infektion så hon fick så penecillin.
Nu mår hon bra och hon sover tyst som en mus =).

Jag mår bra, jag har kommit efter lite med plugget då jag var hemma nästan 5 veckor med Almisen, har nu 2 veckor på mig att råplugga!!!
Det kommer gå bra, jag satsar hårt, för jag VILL bli något när jag blir stor haha.

Grållan mår bra, man märker att hon börjar komma upp mot åren, orkar inte lika mycket, men vad förväntar man sig, hon blir ju ändå 10 bast!
Sen när man är ute med henne så kan hon vända sig om och skälla och försöka få min uppmärksamhet för hon vill vända hem igen... lilla tanten =).

Nu väntar sängen på mig, jobb imorgon och sen ska jag mysa med mina föräldrar.
Ska försöka uppdatera lite oftare nu, ge mig motivation!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Nämen hej =)



Oj va ni verkar ha haft det jobbigt =/ Skönt att det verkar gå mot bättre tider! =)



Ja men gud, han som var sååå liten när han kom till oss och nu är han störst! Men vi får se hur länge han kan vara kvar hos oss... Efter en hemskt jobbig grej i somras så har han förändrats, han är inte samma hund längre =,o( Men vår käre vän Madde finns där och stödjer en i alla jobbiga tankar tack och lov <3



Kramar/ Suzzie

2010-10-27 @ 07:41:18
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Hej igen!



Kan inte jag få Din mailadress så kan jag berätta där vad som hände Bella, så slipper man trampa på ömma tår igen...!



//Suzzie

2010-10-28 @ 07:42:43
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0