sjukling

Ja nu var det ett tag sen, är dålig på att uppdatera här men det händer ganska mycket runt om mig hela tiden så jag har liksom inte riktigt tänkt på att skriva.
Alma tar ju medicin, det går bra, vet inte riktigt ifall jag har sett någon förbättring.. hon hostar ibland fortfarande, men det är inte lika mycket slem som tidigare.
Jag är däremot sjuk, hostar som satan och har ont i halsen, icke bra!
Var till läkaren idag och fick någon konstig hostmedicin, tror jag läste att det var någon sorts morfin i??... man kunde bli dåsig och trött osv, roligt!, jag e lite försiktig när det gäller nya mediciner som man inte vet vad det är men vi får väl se om jag vågar mig på att ta den.

Jag och en kompis har bestämt oss för att äta bra osv, from i måndags och det går väl sådär.
Jag fuskade med en bulle igår och idag åt vi pizza, vi firade lite för min käre karl har fått fast jobb, ÄNTLIGEN!!
Måste försöka stå emot mina sug, annars kommer man ju vara fet hela livet! haha.

Imorgon har jag en tid hos en Reumatolog, jag hoppas verkligen dom kan ge mig någon bra medicin för som det är just nu har jag så ont så jag klarar knappt min vardag utan smärta, och jag är ändå bara 24.. Jag är ung och ska må bra, tycker man ju iaf...

Nej, nu väntar sängen på mig, tidig morgon väntar!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0