INTENSIVA DAGAR....

Ja, det blir så ibland, så skönt sen när man kan sätta sig i ett par mjukisar och bara ta det lugnt, varva ner... Men nu kunde jag ju inte det för jag har kommit efter ganska så mycket i skolan eftersom jag var hemma med Alma i 5 veckor, det är många uppgifter det!

Idag åkte jag, bror, syster och min karl iväg till Thuns,
jag säger då det, fasiken va dyrt det är där...
Man tror ju självklart att detta ska vara som ett "outlet", alla snackar om deras priser osv, men jag fick ångest när jag gick bland kläderna så jag köpte inga, fan jag som så gärna ville ha en adidas tröja!, men jag ger inte 600 kr för en, jag gört inte!

Jag köpte istället ett till par mjukisar, adidas för 249 :-, rimligt pris.
Sen köpte jag en bad grej (kommer inte på namnet), sen en bad borste, ett litet hjärta som jag ska lägga på min systers grav, en potatis skalare... ja det var väl det enda.

Sen när vi kom hem så gick jag och hämtade Alma från dagis, då var hon jätteröd och svullen brevid ögan och i pannan, hon hade krockat med en kompis, hoppas det inte blir en blåtira bara.
Sen gick vi vidare till Mamma och Lisa, vi åkte sen och köpte in 2 fackaren från fäboden och satt på den på våran andra 2 fackare, vi höll på jätte länge och massa saker fattades och fel sågat osv... BRA jobbat Fäboden, och vilken service man fick när jag ringde då, jag bad honom komma hem och titta men han menade att vi skulle skruva bort allt och komma tillbaka... glöm och dröm!, men jag lyckades tvinga hit honom men han kommer imorgon, vi får väl se vad han säger då, om han kan hjälpa oss, eller snarare han får LOV att göra det!.

Nu har jag suttit och pluggat men funderar på att gå och lägga mig för jag är så himla trött.
Skriver mer imorgon, då fortsätter vårat projekt med burarna, kan försöka att inte glömma kameran =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0