styra upp....

Kanske man ska försöka styra upp detta igen då.. halkar alltid efter av någon anledning och så tar det 100 år innan jag skriver något igen MEN...... jag har faktist en anledning!

Alma har hamnat i ett djävulskt trots....
Har hört att 3 års trotsen är värre men hon är ju bara 2½, men hon har hamnat i det!, INGE KUL!
Allt man gör eller säger ignorerar hon, hon psykar mig genom att testa mina gränser till 21586185.
Hatar tjat mammor och mammor som gnäller och ryter åt sina barn, jag gör det...  jag förstår dessa mammor nu!, nu hatar jag mammor som pjataj så pnuttifjuttit med sina små bääääbisar.

Jag försöker ha tålamod men på kvällen när alma går och lägger sig är jag slut, och då menar vi inte bara trött utan nu snackar vi SLUT.
Tur att man älskar sitt barn oändligt iaf, min lilla älskling är underbar dom flesta stunder!

Annars händer det inte så mycket, sommaren e slut verkar det som och hösten har kommit, löven faller och träden är gula, hallå det är faktist fortfarande JULI ?!.
Hoppas en liten värmebölja vill komma tillbaka så vi får hinna njuta lite till innan denna kalla vinter kommer eller vad tycker ni?.

Har bara slappat och varit med älskling denna månad, på söndag börjar allvaret igen, jobb, jobb, jobb sen skola, en dag jobbar jag 7-13 sen hem och vila 2 sek sen jobba igen 15-23+jour (natten) 06.45 -09.45 sen hem och vila sen börja igen 15-21.... jag behöver nog inte förklara hur slut jag kommer vara, ni förstår säkert, right?.

Imorgon ska vi upp i bra tid och fixa oss och äta mat för sen ska vi iväg på ekerö linjen, Alma är helt i extas för att få åka båt!!, herregud hon kommer vara nöjd i en vecka.... eller tills vi kommer hem :D.

Nej , laddar upp en bild på min prussilusska!!!





ooh btw, check out my new hairstyle.. i love it!


im shaved!!! (haha)

//Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Madde

Jätte fina bilder, och din nya frísyr är skit läcker..!! Massakram

2010-07-31 @ 00:47:27
URL: http://johlinz.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!



jobbigt att hon blivit så trotisg redan men hoppas de kommer lösa sig snart ändå. Cornelia har också börjat hamna i nått sånt där.



Hoppas ni haft en bra dag

kram

2010-07-31 @ 20:56:34
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: lisa

Du är snyggast och alma är världens bästa! <3

2010-08-20 @ 10:31:11
URL: http://baralisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0