Då har vi fått provsvaren...

Alma har 3 olika bakterier i kroppen och sattes på behandling på en gång.
Detta var den 3e läkaren vi gick till som ville ta prover, dom andra sa att hon var
frisk som en nötkärna, jovisst jag ser det jag!.
På måndag ska jag ringa en annan barnläkare, en super bra som jag ska prata om alma
med, vi får se hur det utvecklar sig.

Först vill jag gratulera till Carro och Joel, som har blivit sambos igår =), så himla glad för
deras skull! Vi ska dit senare idag och fika lite.

Annars har det inte hänt på mycket, jag jobbade igår, jobbar idag också och sen e jag ledin tom. 1a augusti.

Vart har denna sommar tagit vägen?, det känns som att snart är sommaren slut och tråkiga vinter igen :S...

nu ska jag äta frukost med min underbara dotter som är den finaste människan på denna jord!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Martina

hejsan!

stakars liten fan att inte läkare vill ta en på allvar. så jävla tråkigt varför finns dem då om de ändå inte vill lyssna hmm...



hoppas hon blir bättre snart och får hjälp.



sv: vi kan nog ses nån dag får se när:)



har ni för er annars?

kram

2010-07-19 @ 21:20:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

aourora är en som hjälper en vid förlossningsräddsla kan inte beskriva de mer än så.



sv: tyvär är jag full bokad hela denna veckan. kan ses på fredag annars efter jag avrit hos bm ska ditt vid halv 12 så är väll hemma runt halv 1-1 igen.:)



kram

2010-07-21 @ 22:24:53
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Madde

Skönt att ni fått veta vad det e med Alma nu äntligen.. Håller med dig, vart tog sommaren vägen ?? Massa kramar

2010-07-30 @ 21:59:44
URL: http://johlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0