Söndag

Då var helgen slut och allvaret börjar igen, nu jobbar jag några nätter denna vecka och nästa sen är det skolan som gäller.
Har ju i stort sett vart ledig hela Juli, har bara jobbat 5 pass och det är faktist rätt skönt att inte behöva tänka så mycket på jobb eller skola och bara umgås med min snutta.

Har gått och grubblat på mitt tidigare inlägg och känner att jag måste ändra en sak.
Jag skrev ju :

Hatar tjat mammor och mammor som gnäller och ryter åt sina barn, jag gör det...  jag förstår dessa mammor nu!, nu hatar jag mammor som pjataj så pnuttifjuttit med sina små bääääbisar...

Jag vill förklara vad jag menade, även fast ni som känner mig vet hur jag är..
Jag älskar min dotter otroligt mycket, ni som är föräldrar vet!, jag brukar inte ryta och gnälla i vanliga fall men NU gör jag det pga ingenting fungerar iaf, Alma ignorerar mig och bryr sig inte, hennes trots gör mig tokig...
därför ryter jag och det jag mena att prata pnutteluttit med sina barn fungerar verkligen inte, INTE när dom e trotsiga... eller iaf inte på mitt barn!.


Så, haha, jag vet att jag inte behöver förklara mig men det ser ut som i inlägget att jag e värsta angry mom hela tiden vilket jag inte är!.

Igår iaf åkte vi till eckerö, det var supermysigt!
Alma sa "alma åka båt" säkert (och nej jag överdriver inte) 400 ggr... hon var helt till sig och när vi äntligen kom fram till grisslehamn så säger hon nuuu alma åka bååt och pekar på en liiiiiten segelbåt, haha lilla gummsan.
När vi var på båten sa hon också alma åka båååååt, hon ville åka båt... hon förstod säkert inte att vi var på en båt!.
Vi åt god mat och köpte hem massa godis och en liten flaska med dooleys :P, mumma.
På bussresan hem till Uppsala så somnade Alma ca 10 min innan vi kom in i Uppsala, hon satt och babbla hela vägen hem och var så stolt över att hon hade fått åka båt, så när vi kom hem var klockan mycket, tror den var rumt 20 över 10 på kvällen, så la vi iaf bara över henne till sin säng, satte på henne blöja och sen så sov hon hela natten, hon var så trött!.

Idag har det vart jobb dag 12-21 och imorgon är jag ledig, ska försöka hitta på någe roligt om vädret tillåter, det hoppas vi ju alla säkert.

Nej, nu väntar min käre kudde på mig.
Kram/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0