ork...

Vart får man ork ifrån igentligen?
Inte bra tider för mig nu.
Jag har ont, överallt, min rygg håller på att braka (vilket jag tror den har gjort), orkar inte ens lyfta Alma längre.
Jag har ont i hela kroppen, har ont i huvudet och kan inte tänka klart.

Mår inge bra alls och orkar inte nått!
Vad ska man behöva göra för att må bra igentligen, det känns som jag håller på att bryta ihop.
Med tårarna i halsen hela dagarna fortsätter jag lunka mig fram som vanligt.

Jag återkommer när jag är bättre!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaha, ja alla ger ju sina hundar vad de vill såklart. MEN Tarre gick på Doggy förut också, det var det enda foder han kunde äta pga sina hudbesvär och magproblem, och då trodde jag det var bra. Tills dess att jag fick en liten kurs i hundfoder av en veterinär och som rådde mig att testa annat tills vi verkligen fann ett annat bättre foder som funkade. Nu har vi det, och han har verkligen blivit bättre i allt. Hudbesvären har minskat drastiskt och magen är stabil. Hans päls är mkt bättre än förut - mjuk och glansig. Ja hela han har förbättrats.



Men som sagt, alla gör som dom vill :) Om du vill ge din hund det fodret den får, skit i mig och ge den det! Du känner din hund bäst.



Kramar

2010-10-18 @ 23:30:17
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Martina

va ju bra att du skrev om den oljan sådär, men hade själv aldrig orkat köpa den eller testa den heller. hehe!

skrev mest in de för vad de är för nått som står på internet..tror även som du skriver att bebis väljer att titta ut när den känner sig redo så vi får vänta och se:)



Hoppas allt är bra med er

kram

2010-10-25 @ 08:18:00
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0